familythree

Alla inlägg under juli 2013

Av Jessica - 9 juli 2013 10:29

Har bytt namn på bloggen nu. Vi är ju inte bara 3 i familjen längre så nu är det M o M som gäller.
Lilla Melina är sjuk, toksnorig o deppig. Blir en lugn dag idag, har precis lämnat högtryckstvätt i stallet o ska handla lite mat. Maja hjälper mormor o sopa lite i boxarna medans jag kör Mellis så hon kan sova <3

Av Jessica - 7 juli 2013 22:14

Var på äventyr med mamma o syster idag. Provred en häst i Varberg. Världens goaste, lugn o snäll. Har ju funderat länge på o skaffa häst igen o letat lite. Ville att allt skulle stämma o nu verkar det son jag hittat henne. Ska ha på prov ett par veckor från slutet av juli så får vi se sen. Längtar efter Finesse nu! :-D

Av Jessica - 6 juli 2013 21:40

Jag hatar verkligen fiskmåsar!! förra året var likadant, de skriker som idioter utanför sovrummet dygnet runt. Förra sommaren väckte de Maja hela tiden o höll mig vaken. Nu väcker de "bara" mig o stör barnen. Lovade att jag skulle införskaffa en soft air gun lr nåt o jaga bort asen men har inte gjort det. ÄN.....
Dessutom attackerar de oss på lekplatsen, på parkeringen o vart man än går typ. :@
Suck.
Imon blir det spännande iaf, längtar faktiskt!

Av Jessica - 3 juli 2013 21:23

Idag somnade Maja sittandes i soffan halv 7.... Melina somnade vid 8. Rätt najs tyckte vi, kanske man kan dega en kväll. Strax efter 8 vakna Maja o nu ligger vi här o kollar film... Ganska mysigt men vet att det blir en låååång kväll innan hon somnar om.

Av Jessica - 2 juli 2013 08:07

Idag var en mysig morgon. Vaknade innan barnen, vid halv 6. Låg o spela, läste nyheter o så. Mysigaste barnen vaknade vid 7, skrattandes bägge två <3
Apropå inget så MÅSTE vi ha en större lägenhet, eller hus!!! Helt hopplöst när det är så här trångt o jobbigt för alla o sova trångt.

Längtar iaf tills söndag, hoppas på en positiv upplevelse!

Av Jessica - 1 juli 2013 13:52

Haft en grym start på dagen! Fick en träningsbok med min prenumeration, vill verkligen komma igång o träna men har inte tiden för gym. Får bli träning hemma, Maja tycker om o titta på iaf. Behöver en spark i ändan o motivation, får vända mig till min Qillikill för det ;-)
Sen köpte jag moroccan oil till ett riktigt bra paketpris!
Fick även en rolig o spännande sak på mejlen imorse, längtar o hoppas!!
Har varit o handlat på fm oxå, nu ska det bara mysas!

Ovido - Quiz & Flashcards