familythree

Alla inlägg under juni 2013

Av Jessica - 16 juni 2013 15:49

Idag har vi inte gjort för många knop... Fixat lite grejer till husvagnen o städat lite bara. Så himla skönt o inte göra nåt :)
Snart åka o handla lite mat hem, kanske träffar Emelie sen oxå.
Bara njuter av min familj idag :)

Av Jessica - 13 juni 2013 09:17

Snart är det dags att åka till flygplatsen. Knappt sovit nåt inatt, fick sova i bäddsoffan mellan barnen men de knödde ut mig så jag fick rulla ihop mig vid deras fötter... Melina ville dessutom ha mat 1 gång i timmen så det var sådär härligt... Ska bli skönt o komma hem till alla stora sängar :)
Hoppas barnen är lugna på flyget oxå, Maja skrek vid varje luftgrop på vägen hit...

Av Jessica - 12 juni 2013 16:13

Alla väskor är packade o vi är typ redo. Sen gick jag o köpte 4 par skor till... Vet inte var de ska få plats... Men nu är vi nog redo att åka hem. Imon vid den här tiden e vi i Sverige igen!
Saknat min säng!!

Av Jessica - 11 juni 2013 22:06

Imon packar vi ihop o sover sista natten i Wroclaw hos Roberts mormor. Vi har haft en
underbar semester! Varit ute o gått hela dagarna, lekt i parker, fikat o shoppat. Är dock väldigt besviken på shoppingen, inte hittat nåt intressant direkt. Linnen o skor är typ det enda. Men men, det var inte därför vi kom hit!
Nu ska jag försöka sova ett par timmar, flickorna däckade nyss oxå.

Av Jessica - 10 juni 2013 20:38

Tiden har gått så himla fort! I söndags var vi på den stora marknaden o kokades... Var ruggigt varmt o sjukt mycket folk så vi orkade inte vara där så länge. Hittade inget speciellt heller. Fanns mängder med väskor, skor o allt möjligt men jag köpte bara bh o shorts. Maja fick ett par shorts oxå. Idag köpte vi 2 par skor till Maja o ett linne till mig. Ska kolla på skor mer imon. Köpte leggings på marknaden oxå men när vi kom hem såg jag att jag fått xxl ist för small... A dom passar nog...
Maja hatar verkligen shopping! Så fort vi närmar oss en affär börjar hon ropa Nej!! O bråkar hela vägen... Stackars liten, inte alls mammas shoppinggener...
Nu sover iaf Melina så jag ska joina henne! Hoppas på annat än regn imon...

Av Jessica - 9 juni 2013 07:51

Idag är det dags för marknaden. Höjdpunkten när man åker hit! Varje söndag är det en jättestor marknad med sjukt billiga grejer! Man kan köpa allt från underkläder till hela kök typ... Så jag hoppas vi hittar lite kläder :)
Igår köpte jag två linnen o 2 leksaker till Melina för totalt 50 kr. Helt ok :)
Dags o sätta fart så vi kommer dit tidigt!

Av Jessica - 8 juni 2013 11:15

Har varit här ett par dagar nu o har det superhärligt! Regnade de första dagarna men nu är det varmt! Var ute på krogarna igår, mindre häftig idag... Drack dock inte så mkt, har ju trots allt barnen o ta hand om. Har sämsta Internet så blir inte så mkt skrivande här. Vi har klippt oss allihop, rätt najs :)

Av Jessica - 2 juni 2013 22:22

Har verkligen varit en fullspäckad helg! I lördags var vi ju iväg o kolla på häst, blir inget med den tyvärr.
Idag var det dags för mamma o tävla dressyr så jag tog med mig barnen o var hejarklack :) Mamma o Tindra var superfina o duktiga, var tom roligt på en dressyrtävling ;)
Tur barnen var på bra humör o hyffsat tysta oxå, annars hade vi fått åka hem...
Har städat hela kvällen hemma, imon måste alla sysslor vara klara o även packningen för på tis morgon åker vi! Ska bli kul o se lite annat :)
Försöker natta Maja nu, har bara hållt på 1 timme så är väl en stund kvar... Mellis sover gott iaf.

Ovido - Quiz & Flashcards