familythree

Alla inlägg den 8 maj 2012

Av Jessica - 8 maj 2012 08:37

Det har ju hänt en del det sista, snart kommer allt komma fram... Pga omständigheterna (som förklaras snaaart) så måste jag flytta Wilda igen. Jag kan inte längre lägga den tid och kraft som behövs för att sköta mina åtaganden så därför har jag valt att flytta Wilda närmare hem. Har fått plats i ett jättemysigt stall med trevligt sällskap. Det mesta sköts åt mig och det bästa är massa varierade hagar och så är hästarna inne på natten året runt. Wilda tycker väldigt mycket om att sova i sin box på nätterna och hon brukar bli så sönderbiten av alla insekter på sommaren. Har inte hittat nåt bra medel som hjälper än. Så, det var den mindre nyheten.   


Nu ska jag o Maja rasta hunden. O borsta borsta borsta... Fy vad jag hatar när hon fäller!



Ovido - Quiz & Flashcards